


Představení novinek a především zcela nové řady T Series z pražské pobočky Triumph od Motorkáři.cz.
| Motor a Převodovka | |
|---|---|
| Typ | Kapalinou chlazený, 4 ventil, DOHC, jednoválec   |
| Obsah | 398,15 ccm   |
| Vrtání / Zdvih | 89,0 x 64,0 mm   |
| Palivový systém | Elektronické vstřikování paliva Bosch s elektronickým ovládáním plynu   |
| Výfukový systém | Nerezový dvouplášťový sběrný systém s nerezovým tlumičem hluku   |
| Sekundární převod | X-kroužkový řetěz   |
| Spojka | Mokrá, vícelamelová, slip assist   |
| Převodovka | 6 rychlostí   |
| Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
| Rám | Hybridní páteř/obvod, ocelová trubka, přišroubovaný zadní pomocný rám   |
| Kyvná vidlice | Oboustranná, litá hliníková slitina   |
| Přední kolo | 10 paprsků, litá hliníková slitina, 17 x 3 palce   |
| Zadní kolo | 10 paprsků, litá hliníková slitina, 17 x 4 palce   |
| Přední pneu | 110/70 R17   |
| Zadní pneu | 150/60 R17   |
| Přední odpružení | 43 mm obrácené vidlice Big Piston. Zdvih 140 mm   |
| Zadní odpružení | Plynový tlumič RSU s externím zásobníkem a nastavením předpětí. Zdvih 130 mm   |
| Přední brzdy | 300 mm pevný kotouč, čtyřpístkový radiální třmen, ABS   |
| Zadní brzda | 230 mm pevný kotouč, plovoucí třmen, ABS   |
| Přístrojová deska / Funkce | Analogový rychloměr s integrovaným multifunkčním LCD displejem   |
| Rozměry | |
| Šířka | 814 mm   |
| Výška | 1084 mm   |
| Výška sedla | 790 mm   |
| Rozvor | 1 377 mm   |
| Úhel řízení | 24,6 º   |
| Hmotnost | 170 kg   |
| Objem nádrže | 13 l   |
| Výkon | |
| Maximální výkon | 40 PS (29,4 kW) @ 8 000 ot./min   |
| Maximální kroutící moment | 37,5 Nm @ 6 500 ot./min   |
| Spotřeba a servisní interval | 3,5 l/100 km (80,7 mpg)   |
| CO2 hodnoty | EURO 5 jsou 83,8 g/km podle nařízení 168/2013/EC. Údaje o spotřebě paliva jsou odvozeny ze specifických zkušebních podmínek a slouží pouze pro srovnávací účely. Nemusí odrážet skutečné jízdní výsledky.   |
| Cena | |
| CZK | O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera.   |
