Triumph - Speed Triple 1200 RS

Triumph - Speed Triple 1200 RS

  

stav: Nové
rok: 2021
barva: Silver ice
obsah: 1200 cm3
výkon: 132 kW
najeto: neuvedeno


Cena: 454 000,00

Facebook

Popis:

Zbrusu nový Speed Triple 1200 R - skladem u nás na showroomu.



Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně  (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.



Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.



Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.

 


 
Formulář pro dotaz na tento motocykl

Položky označené symbolem (*) musíte vyplnit, jinak nebude zpráva odeslána!
Jméno *
E-mail *
Text *